HANDELSVILKÅR FOR DININGSIX A/S
DiningSix A/S · CVR: 38342835
Fredens Torv 1, 1. sal, 8000 Aarhus C
Disse handelsvilkår gælder for køb af gavekort via hjemmesiden diningsix.dk (“Hjemmesiden”) og regulerer forholdet mellem dig som kunde og DiningSix A/S som sælger. Ved at foretage et køb accepterer du disse vilkår samt vores Betingelser for brug og Privatlivspolitik.
Køb og levering
Ved køb af gavekort på Hjemmesiden skal du vælge den ønskede værdi og gennemføre betalingen via en sikker betalingsløsning. Når din betaling er godkendt, modtager du automatisk en e-mail med ordrebekræftelse og det elektroniske gavekort til den angivne e-mailadresse. Ordrebekræftelsen udgør dokumentation for dit køb.
Gavekortet er gyldigt i 24 måneder fra købsdato og kan benyttes som betalingsmiddel i alle DiningSix A/S’ restauranter. Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter, og det er kundens ansvar at sikre korrekt opbevaring af det leverede gavekort.
Priser og betaling
Alle priser på Hjemmesiden er opgivet i danske kroner (DKK) og er inklusive 25 % moms. Den samlede pris for købet, herunder eventuelle gebyrer i forbindelse med betalingstransaktionen, oplyses tydeligt, inden du godkender betalingen. Betaling kan ske med de betalingskort og -løsninger, der fremgår på Hjemmesiden. Betalingsoplysninger indtastes i en sikker, krypteret betalingsløsning, og DiningSix A/S opbevarer ikke dine kortoplysninger.
Fortrydelsesret
Ved køb af gavekort har du 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dag, du modtager gavekortet. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis gavekortet er anvendt helt eller delvist. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du kontakte os skriftligt via info@diningsix.dk og returnere gavekortet, hvorefter beløbet refunderes, forudsat betingelserne er opfyldt.
Reklamation og klager
Hvis gavekortet ikke fungerer som forventet, eller du har modtaget et forkert produkt, skal du kontakte os inden for rimelig tid. Henvendelser vedrørende fejl og mangler kan rettes til:
DiningSix A/S
Fredens Torv 1, 1. sal
8000 Aarhus C
info@diningsix.dk
+45 69156982
Kan vi ikke finde en tilfredsstillende løsning, kan du klage til Center for Klageløsning eller Forbrugerklagenævnet via www.forbrug.dk eller EU’s klageportal ec.europa.eu/odr.
Persondata og opbevaring
For at gennemføre dit køb registrerer vi navn, e-mailadresse og telefonnummer. Dine oplysninger anvendes udelukkende til behandling af ordren og opbevares fortroligt. Aftalen indgås på dansk, og vi anbefaler, at du gemmer ordrebekræftelsen, da vi ikke opbevarer den på en måde, hvor du efterfølgende kan tilgå den.
HANDELSVILKÅR FOR DININGSIX CATERING APS
DiningSix Catering ApS · CVR: 38758225
Nærværende handelsvilkår gælder for bestilling og levering af cateringydelser fra DiningSix Catering ApS via diningsix.dk (“Hjemmesiden”) eller efter individuel aftale. Ved afgivelse af bestilling accepterer du disse vilkår samt vores Betingelser for brug og Privatlivspolitik.
Bestilling og levering
Bestilling af catering skal ske senest 72 timer før ønsket levering. Din bestilling er først bindende, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os via e-mail. Det er dit ansvar at angive korrekte kontaktoplysninger og sikre adgang på leveringsadressen på det aftalte tidspunkt.
Levering sker inden for det aftalte tidsrum, dog med forbehold for trafik og andre forhold uden for vores kontrol. Vi bestræber os på at overholde leveringstidspunktet, men forsinkelser kan forekomme. Varm mad leveres i termokasser og bør serveres senest 2 timer efter levering. Kold mad leveres i engangsemballage.
Priser og betaling
Alle priser er oplyst i danske kroner (DKK) og inkluderer 25 % moms. Eventuelle leveringsomkostninger og gebyrer vil fremgå af ordren, inden du bekræfter købet. Betaling skal ske online med de betalingsmidler, der fremgår på Hjemmesiden. Betalingsoplysninger behandles via en sikker, krypteret forbindelse og opbevares ikke af os.
Fortrydelsesret og afbestilling
Køb af cateringydelser er ikke omfattet af fortrydelsesret, jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2, nr. 12, da der er tale om levering af ydelser til en bestemt dato. Du har dog mulighed for at tilkøbe en afbestillingsforsikring, der giver mulighed for refusion i tilfælde af sygdom eller anden forhindring. Uden forsikring er bestillingen bindende og kan ikke nedjusteres eller annulleres.
Fejl, mangler og klager
Hvis du ikke modtager det bestilte, eller der er fejl i leveringen, skal du kontakte os hurtigst muligt efter modtagelsen. Kontaktinformation:
DiningSix Catering ApS
catering@diningsix.dk
+45 69156982
Hvis vi ikke sammen finder en tilfredsstillende løsning, kan du klage til relevante myndigheder som Center for Klageløsning eller Forbrugerklagenævnet. Du kan også benytte EU’s online klageportal ec.europa.eu/odr.
Personoplysninger og opbevaring
Ved bestilling registrerer vi navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Oplysningerne anvendes kun i forbindelse med leveringen og opbevares fortroligt i henhold til gældende lovgivning. Aftalen indgås på dansk, og du opfordres til at gemme ordrebekræftelsen, da vi ikke opbevarer aftalen så den er tilgængelig efterfølgende.