Skip to main content

Praktisk information

Ofte stillede spørgsmål om catering

Hvornår kan jeg senest bestille?

Du kan senest bestille maden 72 timer inden du ønsker afhentning eller levering.

Tillæg til praktisk info omkring 72 timer.
Bemærk, at bestillingsfristen er ændret i november og december grundet ekstraordinær travlhed: Bestillinger til weekenden skal afgives senest onsdag kl. 12.

Kan jeg ændre i min bestilling?

Ja, du kan justere din bestilling op, frem til tre dage (72 timer) før leveringsdagen.

Hvis du ønsker at justere din bestilling ned, kan det kun ske ved køb af en afbestillingsforsikring, der sikrer at du kan få dine penge igen, hvis du eller nogle af dine gæster skulle blive syge og/eller forhindret i at deltage i dit arrangement.

Du er altid meget velkommen til at ringe til os hos kundeservice og spørge om det er muligt at justere senere end 3 dage før levering. Vi kan dog ikke love, at vi kan ændre i bestillingen efter fristen.
Tlf. 69 15 69 82

OBS! Der kan forekomme andre vilkår ved menuer leveret til særlige højtider, heriblandt jul og nytår.

Hvordan modtager jeg en kold menu?

En kold menu, der kræver minimal tilberedning kommer i pæn engangsemballage, som sagtens kan bruges til servering.

Hvis du ikke ønsker at bruge engangsemballagen til servering, kan menuerne nemt anrettes i egne fade før eller efter tilberedning.

Tilberedningstid på de kolde menuer?

De kolde menuer med minimal tilberedning tager ca. 20 – 25 min at opvarme / tilberede.

Hvordan modtager jeg en varm menu?

Varme menuer, som er klar til servering kommer anrettet på fade / i skåle alt efter bestilling. Tag blot filmen af og sæt maden på bordet. Termokasserne med varm mad er indrettet således, at de åbnes ved hjælp af en “låge” i siden. Maden trækkes ud vandret. Brød og kød skal skæres før servering.


Hvis menuen indeholder både kolde og varme retter vil disse være opdelt i kolde kasser og vores varme termokasser.

  • Undlad at åbne de varme termokasser før den umiddelbare servering
  • Maden holder sig varm og lækker i termokasserne i 2 timer efter modtagelsen.
  • Hvis du ønsker en varm menu leveret vælger du et leveringstidpunkt.  Leveringstidspunktet er 1 times interval og I  kan modtage maden helt udløb af intervaltet. 

    Eksempel 1: I skal spise 18.00. Vælg da levering mellem 17.00 – 18.00 

    Eksempel 2: I skal spise 18.30 vælg da levering mellem 17.00 – 18.00 – Maden holder sig varm til I skal spise.  

  • Ønsker I at afhente en varm menu vælger du et præcist afhentning tidpunkt. Ved afhentning af meget mad hver opmærksom på størrelsen af de varme termokasser. 
Har I vegetariske alternativer?

Ja! Under hver menu er der mulighed for at bestille lækre vegetariske og veganske alternativer. 

Hvad koster levering af maden?

Det er afstanden fra køkkenet til leveringsstedet, der afgør prisen. Leveringsprisen starter ved 350 kroner. Du kan finde din præcise leveringspris i bestillingsformularen under hver menu.

I hvilket tidsrum kan jeg få leveret maden?

Vi kan levere din mad mellem kl. 11.00 – 19.00 alle ugens dage.
Leveringstidspunktet bestemmer I! Du vælger tidspunktet i bestillingsformularen under hver menu. 

Såfremt I ønsker at få maden på et helt specifik tidspunkt, uden for vores normale tider, kan levering eller afhentning i nogle tilfældes arrangeres efter aftale. 

I hvilket tidsrum kan jeg afhente maden?

Afhentning af mad forgår mellem 11.00 – 18.00 alle ugens dage
– Valg af afhentningstidspunkt finder du i bestillingsformularen under hver menu. 

Såfremt I ønsker at afhente maden et helt specifik tidspunkt, uden for vores normale tider, kan det i nogle tilfældes arrangeres efter aftale.

OBS! Vores Brunch menu kan afhentes mellem 09.00 – 18.00

Skal jeg rengøre servicen?

Hvis I har afhentning af service / Hvis I selv returnerer servicen den første hverdag efter bestillingsdatoen
Fade, skåle etc. skal være skrabet og skyldes fri for madrestere.
Fade, skåle etc. sættes derefter direkte tilbage i termokasserne.
Termokasserne må ikke lukkes helt tæt – lad dem stå på klem.

Hvis I først har mulighed for at returnere servicen i løbet af de førstkommende hverdage (senest 5 dage) efter bestillingsdatoen
Fade, skåle etc. skal være skyllet fri for madrester.
Fade, skåle etc. kan derefter sættes tilbage i termokasserne.
Termokasserne må ikke lukkes helt tæt – lad dem stå på klem.

Hvor tilbageleverer jeg servicen?

Tilbagelevering af service skal ske på følgende adresser:

København
Dortheavej 10 – 12 bygning c

Aarhus
Silkeborgvej 41 D, 8000 Århus C

Begge lokationer har åbent alle dage på nær søndag 09.00-15.00. Tilbagelevering af termokasser og service skal således finde sted i ovennævnte tidsrum. Uden for tidsrummet kan aftales på mail du får i din bekæftelse mail eller med køkkenet ved afhentning mad. 

Spørgsmål omkring min ordre eller andet?

Har I en henvendelse om pludseligt opståede spørgsmål om ordre så tøv ikke med at kontakte os på mail: info@diningsix.dk

Eller ring til os på: 

Tlf. 32 70 66 55

Man-fredag: 09:00 – 17:00
Lørdag: 10:00 – 17:00
Søndag: 11:30 – 15:30

Sådan fungere levering af varm mad.

Forespørgsler?

Mangler du rådgivning eller har du spørgsmål vedr. et fremtidigt arrangement, så udfyld formularen nedenfor, og vi vil vende retur til dig hurtigst muligt.

Support

Har i en henvendelse pludseligt opståede spørgsmål eller komplikationer i bestillingsprocessen, så tøv ikke med at kontakte os pr. telefon – så hjælper vi dig igennem, så godt vi kan.
Tlf. 69156982
  • Man-fredag: 09:00 – 20:00
  • Lørdag: 10:00 – 20:00
  • Søndag: 11:00 – 20:00

Praktisk infomation

Læs de mest stillede sprøgsmål samt generelt pratisk info og se om dit sprøgsmål bliver besvaret.