Bare rolig, du kan trygt bestille! Du har nemlig gratis afbestilling frem til 4 dage før levering – Gælder alle ordre med levering inden 25 december 2020

Praktisk information

Ofte stillede spørgsmål om catering

Hvornår kan jeg senest bestille?

Du kan senest bestille maden 48 timer inden du ønsker afhentning eller levering.

Kan jeg ændre i min bestilling?

Ja, du kan justere din bestilling frem til tre dage (72 timer) før leveringsdagen.

Du er altid meget velkommen til at ringe til os hos kundeservice og spørge om det er muligt at justere senere end 3 dage før levering. Vi kan dog ikke love, at vi kan ændre i bestillingen efter fristen.

Tlf. 69 15 69 82

Man-fredag: 09:00 – 17:00
Lørdag: 10:00 – 17:00
Søndag: 11:30 – 15:30
OBS! Der kan forekomme andre vilkår ved menuer leveret til særlige højtider, heriblandt jul og nytår.

Hvordan modtager jeg en kold menu?

En kold menu, der kræver minimal tilberedning kommer i pæn engangsemballage, som sagtens kan bruges til servering.

Hvis du ikke ønsker at bruge engangsemballagen til servering, kan menuerne nemt anrettes i egne fade før eller efter tilberedning.

Tilberedningstid på de kolde menuer?

De kolde menuer med minimal tilberedning tager ca. 20 – 25 min at opvarme / tilberede.

Hvordan modtager jeg en varm menu?

Varme menuer, som er klar til servering kommer anrettet på fade / i skåle alt efter bestilling. Tag blot filmen af og sæt maden på bordet. Termokasserne med varm mad er indrettet således, at de åbnes ved hjælp af en “låge” i siden. Maden trækkes ud vandret. Brød og kød skal skæres før servering.


Hvis menuen indeholder både kolde og varme retter vil disse være opdelt i kolde kasser og vores varme termokasser.

  • Undlad at åbne de varme termokasser før den umiddelbare servering
  • Maden holder sig varm og lækker i termokasserne i 2 timer efter modtagelsen.
  • Hvis du ønsker en varm menu leveret vælger du et leveringstidpunkt.  Leveringstidspunktet er 1 times interval og I  kan modtage maden helt udløb af intervaltet. 

    Eksempel 1: I skal spise 18.00. Vælg da levering mellem 17.00 – 18.00 

    Eksempel 2: I skal spise 18.30 vælg da levering mellem 17.00 – 18.00 – Maden holder sig varm til I skal spise.  

  • Ønsker I at afhente en varm menu vælger du et præcist afhentning tidpunkt. Ved afhentning af meget mad hver opmærksom på størrelsen af de varme termokasser. 
Har I vegetariske alternativer?

Ja! Under hver menu er der mulighed for at bestille lækre vegetariske og veganske alternativer. 

Hvad koster levering af maden?

Det er afstanden fra køkkenet til leveringsstedet, der afgør prisen. Leveringsprisen starter ved 350 kroner. Du kan finde din præcise leveringspris i bestillingsformularen under hver menu.

I hvilket tidsrum kan jeg få leveret maden?

Vi kan levere din mad mellem kl. 11.00 – 19.00 alle ugens dage.
Leveringstidspunktet bestemmer I! Du vælger tidspunktet i bestillingsformularen under hver menu. 

Såfremt I ønsker at få maden på et helt specifik tidspunkt, uden for vores normale tider, kan levering eller afhentning i nogle tilfældes arrangeres efter aftale. 

OBS! Vores Brunch menu kan leveres mellem 09.00 – 19.00

I hvilket tidsrum kan jeg afhente maden?

Afhentning af mad forgår mellem 11.00 – 18.00 alle ugens dage
– Valg af afhentningstidspunkt finder du i bestillingsformularen under hver menu. 

Såfremt I ønsker at afhente maden et helt specifik tidspunkt, uden for vores normale tider, kan det i nogle tilfældes arrangeres efter aftale.

OBS! Vores Brunch menu kan afhentes mellem 09.00 – 18.00

Skal jeg rengøre servicen?

Hvis I har afhentning af service / Hvis I selv returnerer servicen den første hverdag efter bestillingsdatoen
Fade, skåle etc. skal være skrabet og skyldes fri for madrestere.
Fade, skåle etc. sættes derefter direkte tilbage i termokasserne.
Termokasserne må ikke lukkes helt tæt – lad dem stå på klem.

Hvis I først har mulighed for at returnere servicen i løbet af de førstkommende hverdage (senest 5 dage) efter bestillingsdatoen
Fade, skåle etc. skal være skyllet fri for madrester.
Fade, skåle etc. kan derefter sættes tilbage i termokasserne.
Termokasserne må ikke lukkes helt tæt – lad dem stå på klem.

Hvor tilbageleverer jeg servicen?

Tilbagelevering af service skal ske på følgende adresser:

København
Thoravej 33, 2400 København NV

Aarhus
Silkeborgvej 41 D, 8000 Århus C

Begge lokationer har åbent alle dage på nær søndag 09.00-15.00. Tilbagelevering af termokasser og service skal således finde sted i ovennævnte tidsrum. Uden for tidsrummet kan aftales på mail du får i din bekæftelse mail eller med køkkenet ved afhentning mad. 

Spørgsmål omkring min ordre eller andet?

Har I en henvendelse om pludseligt opståede spørgsmål om ordre så tøv ikke med at kontakte os på mail: info@diningsix.dk

Eller ring til os på: 

Tlf. 32 70 66 55

Man-fredag: 09:00 – 17:00
Lørdag: 10:00 – 17:00
Søndag: 11:30 – 15:30

Corona og afbestilling

Værd at vide om Coronavirus – Forholdsregler og retningslinjer Hos DiningSix har vi selvfølgelig taget stilling til Coronavirus.

Alle vores informationer stammer fra Fødevarestyrelsen og Sundhedsstyrelsen. Hvis du har andre spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os!

Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du bestiller mad hos os. Derfor har vi samlet lidt informationer om Corona og mad.

Nederst finder du informationer om afbestilling.

Corona og mad:

Smitter Coronavirus gennem mad? Fødevarestyrelsen skriver følgende om risikoen for smitte gennem mad: “Intet tyder på, at coronavirus smitter gennem mad, men via dråber fra host og nys fra smittede personer.”

På verdensplan er der ingen rapporter om, at coronavirus har smittet mennesker via fødevarer eller fødevareemballager. Hvordan skal jeg forholde mig til buffetservering? Du kan stadig serverer buffet til dit selskab! Fødevarestyrelsen henviser til, at man følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger om god håndhygiejne, nys og host i ærmet.

Når I vælger buffetservering, er det en god ide at have fokus på kontaktflader. Hav en håndsprit stående ved buffeten, så gæsterne kan spritte hænderne, inden de tager mad. Risikoen for at blive smittet med Coronavirus, når man rører ved flader eller ting, er generelt lille. Det kan dog ske, hvis en smittet person nyser i hånden og herefter rører ved kontaktflader.

Sundhedsstyrelsen definerer: Kontaktsmitte: er smitte via overflader med virus, som man rører ved, og derefter rører sig i næse, øjne eller mund. Risikoen for kontaktsmitte mindskes ved god håndhygiejne og rengøring.

DiningSix Køkkener:

Hvilke ekstra forholdsregler tager I for at begrænse udbredelsen af Coronavirus i jeres virksomhed?
Vi følger vores sædvanlige, gode hygiejneprocedurer i vores køkkener. De regler vi normalt følger, beskytter allerede mod Coronavirus. Såfremt en medarbejder skulle blive syg, følger vi Sundhedsstyrelsens retningslinjer. 

Afbestilling

Vi tilbyder gratis afbestilling indtil 4 dage før levering. Gælder alle ordre med levering inden 25 december 2020

Sådan fungere levering af varm mad.

Forespørgsler?

Mangler du rådgivning eller har du spørgsmål vedr. et fremtidigt arrangement, så udfyld formularen nedenfor, og vi vil vende retur til dig hurtigst muligt.

Support

Har i en henvendelse pludseligt opståede spørgsmål eller komplikationer i bestillingsprocessen, så tøv ikke med at kontakte os pr. telefon – så hjælper vi dig igennem, så godt vi kan.
Tlf. 69156982
  • Man-fredag: 09:00 – 17:00
  • Lørdag: 10:00 – 17:00
  • Søndag: 11:30 – 15:30

Praktisk infomation

Læs de mest stillede sprøgsmål samt generelt pratisk info og se om dit sprøgsmål bliver besvaret.
Bestil nytårsmenu