Varm menu og klar til servering

DiningSix favoritmenu

Varm menu og klar til servering

Hovedret
– Hjemmebagt foccaciabrød med urtemayo
– Braiseret kalkun med paprika & tomat
– Langtidstilberedt oksecuvette med timian
– Salat af årtidens grønt, smagfuld vineigrette samt ristede kerner
– Hjemmelavet pasta med pesto, tomat, spinat & mozzarella
– Små ristede kartofler med rosmarin
– Ristede selleri med salviesmør, kapers & hasselnødder
– Nedkogt portvinssauce

195,- pr kuvert
  • Mulighed for tilkøb til menuen

  • – Tunmousse og Cæsarsalat
    +40,-
  • – Chokoladekage med coulis, syltede bær…
    +30,-
  • – Bagt torsk med pesto samt små tomater
    +40,-
  • – Veganer / vegetar alternativmenu (glu…
    195,-

Kødfri selskabsmenu?

Vi har sammensat en alternative versioner menuen der tilgodeser veganerer og vegetarer. Menuen består af lækre alternativer. På den måde er I sikre på, at alle i selskabet kan spise med.

Veganer Alternativ

Forret
– Safran syltet selleri m. citruscreme & ærteskud
– Bagt spidskål m. hasselnødder & citronolie
Glutenfrit brød

Hovedret
– Pandestegt linsedeller m.kikærter, små tomater & pesto
– Humus m. citron, hvidløg & tahin
– Små ovnbagte kartofler m. flagesalt & urteolie
– Årstidens salat m. vinaigrette & ristede kerner
– Salat m. årstidens grønt, sprøde elementer & smagfuld vinaigrette

Dessert
– Syltet e m. fufligt kokosmælk & frysetørret hindbær

OBS! men er også gluten- og laktosefri

Har du spørgsmål? Kontakt vores support på 69 15 69 82

Lækker smagfyldt oplevelse

Efter en del besøg på DiniingSix’s restauranter som altid har været en god oplevelse – med servicemindede tjenere og lækker mad, havde jeg i går fornøjelsen af at prøve deres julebuffet ud af huset. For mit vedkommende ved jeg at det ikke er sidste gang jeg skal have mad derfra!

Anmeldelse fra trustpilot af Martin

Anbefalelsesværdig sublim mad

Vi bestilte buffet til en 18 års fødselsdag. Maden kom til tiden, og der blevet givet detaljeret instruktion i hvorledes det hele skulle anrettes. Maden var fantastisk, og der var rigeligt af den. Faktisk så meget at vi overså 2 roast i varmeskabet, men de var ikke savnet….
De varmeste anbefalinger gives fra mig. Jeg bruger dem gerne igen

Yvonne på trustpilot

Praktisk information

Læs de mest stillede spørgsmål samt generel praktisk info og se om dit spørgsmål bliver besvaret.

Vidste du, at når du bestiller mad fra DiningSix, så kommer alt anrettet og klar til servering ved modtagelsen? Det betyder, at du ikke behøver at bekymre dig om tilberedning og stegetider, men i stedet kan bruge tiden med dine gæster.


Bestil nu

Hvornår kan jeg senest bestille?

Du kan senest bestille maden 72 timer inden du ønsker afhentning eller levering.

Tillæg til praktisk info omkring 72 timer. Bemærk, at bestillingsfristen er ændret i november og december grundet ekstraordinær travlhed: Bestillinger til weekenden skal afgives senest onsdag kl. 12.

Kan jeg ændre i min bestilling?

Ja, du kan justere din bestilling op, frem til tre dage (72 timer) før leveringsdagen.

Hvis du ønsker at justere din bestilling ned, kan det kun ske ved køb af en afbestillingsforsikring, der sikrer at du kan få dine penge igen, hvis du eller nogle af dine gæster skulle blive syge og/eller forhindret i at deltage i dit arrangement.

Du er altid meget velkommen til at ringe til os hos kundeservice og spørge om det er muligt at justere senere end 3 dage før levering. Vi kan dog ikke love, at vi kan ændre i bestillingen efter fristen.
Tlf. 69 15 69 82

OBS! Der kan forekomme andre vilkår ved menuer leveret til særlige højtider, heriblandt jul og nytår.

Hvordan modtager jeg min mad?

Menuen, som er klar til servering kommer anrettet på fade / i skåle alt efter bestilling. Tag blot filmen af og sæt maden på bordet. Termokasserne med varm mad er indrettet således, at de åbnes ved hjælp af en “låge” i siden. Maden trækkes ud vandret. Brød og kød skal skæres før servering.

Hvis menuen indeholder både kolde og varme retter vil disse være opdelt i kolde kasser og vores varme termokasser.

  • Undlad at åbne de varme termokasser før den umiddelbare servering
  • Maden holder sig varm og lækker i termokasserne i 2 timer efter modtagelsen.
  • Hvis du ønsker en varm menu leveret vælger du et leveringstidpunkt.Leveringstidspunktet er 1 times interval og I  kan modtage maden helt udløb af intervaltet.
    Eksempel 1: I skal spise 18.00. Vælg da levering mellem 17.00 – 18.00
    Eksempel 2: I skal spise 18.30 vælg da levering mellem 17.00 – 18.00 – Maden holder sig varm til I skal spise.
  • Ønsker I at afhente en varm menu vælger du et præcist afhentning tidpunkt. Ved afhentning af meget mad hver opmærksom på størrelsen af de varme termokasser.

Har I vegetariske alternativer?

Ja! Under hver menu er der mulighed for at bestille lækre vegetariske og veganske alternativer.

Hvad koster levering af maden?

Det er afstanden fra køkkenet til leveringsstedet, der afgør prisen. Leveringsprisen starter ved 350 kroner. Du kan finde din præcise leveringspris i bestillingsformularen under hver menu.

I hvilket tidsrum kan jeg få leveret maden?

Vi kan levere din mad mellem kl. 11.00 – 19.00 alle ugens dage.
Leveringstidspunktet bestemmer I! Du vælger tidspunktet i bestillingsformularen under hver menu.

Såfremt I ønsker at få maden på et helt specifik tidspunkt, uden for vores normale tider, kan levering eller afhentning i nogle tilfældes arrangeres efter aftale.

 

I hvilket tidsrum kan jeg afhente maden?

Afhentning af mad forgår mellem 11.00 – 18.00 alle ugens dage
– Valg af afhentningstidspunkt finder du i bestillingsformularen under hver menu.

Såfremt I ønsker at afhente maden et helt specifik tidspunkt, uden for vores normale tider, kan det i nogle tilfældes arrangeres efter aftale.

Skal jeg rengøre servicen?

Hvis I har afhentning af service / Hvis I selv returnerer servicen den første hverdag efter bestillingsdatoen
Fade, skåle etc. skal være skrabet og skyldes fri for madrestere.
Fade, skåle etc. sættes derefter direkte tilbage i termokasserne.
Termokasserne må ikke lukkes helt tæt – lad dem stå på klem.

Hvis I først har mulighed for at returnere servicen i løbet af de førstkommende hverdage (senest 5 dage) efter bestillingsdatoen
Fade, skåle etc. skal være skrabet og skyldes fri for madrestere.
Fade, skåle etc. kan derefter sættes tilbage i termokasserne.
Termokasserne må ikke lukkes helt tæt – lad dem stå på klem.

Hvor tilbageleverer jeg servicen?

Tilbagelevering af service skal ske på følgende adresser:

København
Dortheavej 10 – 12 Bygning C

Aarhus
Silkeborgvej 41 D, 8000 Århus C, Baghuset

Begge lokationer har åbent alle dage på nær søndag 09.00-15.00. Tilbagelevering af termokasser og service skal således finde sted i ovennævnte tidsrum. Uden for tidsrummet kan aftales på mail du får i din bekæftelse mail eller med køkkenet ved afhentning mad.

Spørgsmål omkring min ordre eller andet?

Har I en henvendelse om pludseligt opståede spørgsmål om ordre så tøv ikke med at kontakte os på mail: info@diningsix.dk

Eller ring til os på:
Tlf. 69 15 69 82

Afhentning af servicen ved køb levering

Afhentning af servicen ved køb af levering sker dagen efter afholdte event mellem kl. 10.00-17.00.
I vil på dagen for afhentningen få en sms med et 2 timers interval, hvor vores chauffør vil ankomme. Skulle det ske, at afhentningsdagen ikke passer jer, bedes I kontakte vores kundeservice for at aftale en ny dato.

Vi vil opkræve et gebyr hvis vi køre forgæves og det ikke lykkes os at få vores service og varmekasser tilbage.

Corona og afbestilling

Værd at vide om Coronavirus – Forholdsregler og retningslinjer Hos DiningSix har vi selvfølgelig taget stilling til Coronavirus.

Alle vores informationer stammer fra Fødevarestyrelsen og Sundhedsstyrelsen. Hvis du har andre spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os!

Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du bestiller mad hos os. Derfor har vi samlet lidt informationer om Corona og mad.

Corona og mad:

Smitter Coronavirus gennem mad? Fødevarestyrelsen skriver følgende om risikoen for smitte gennem mad: “Intet tyder på, at coronavirus smitter gennem mad, men via dråber fra host og nys fra smittede personer.”

På verdensplan er der ingen rapporter om, at coronavirus har smittet mennesker via fødevarer eller fødevareemballager. Hvordan skal jeg forholde mig til buffetservering? Du kan stadig serverer buffet til dit selskab! Fødevarestyrelsen henviser til, at man følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger om god håndhygiejne, nys og host i ærmet.

Når I vælger buffetservering, er det en god ide at have fokus på kontaktflader. Hav en håndsprit stående ved buffeten, så gæsterne kan spritte hænderne, inden de tager mad. Risikoen for at blive smittet med Coronavirus, når man rører ved flader eller ting, er generelt lille. Det kan dog ske, hvis en smittet person nyser i hånden og herefter rører ved kontaktflader.

Sundhedsstyrelsen definerer: Kontaktsmitte: er smitte via overflader med virus, som man rører ved, og derefter rører sig i næse, øjne eller mund. Risikoen for kontaktsmitte mindskes ved god håndhygiejne og rengøring.

DiningSix Køkkener:

Hvilke ekstra forholdsregler tager I for at begrænse udbredelsen af Coronavirus i jeres virksomhed?
Vi følger vores sædvanlige, gode hygiejneprocedurer i vores køkkener. De regler vi normalt følger, beskytter allerede mod Coronavirus. Såfremt en medarbejder skulle blive syg, følger vi Sundhedsstyrelsens retningslinjer.

Vi fik en fantastisk favorit menu

Vi fik en fantastisk favorit menu. Kødet var mørt og salaten var frisk, og så var det super nemt at servere. Alt var klart.

Anmeldelse fra trustpilot af Mathias

Super lækker mad og masser af det

Super lækker mad og masser af det! Jeg har både prøvet favorit-menuen og luksus tapas og det var top lækkert.

Anmeldelse fra trustpilot af Natasia

Vi fik en fantastisk favorit menu

Vi fik en fantastisk favorit menu. Kødet var mørt og salaten var frisk, og så var det super nemt at servere. Alt var klart.

Anmeldelse fra trustpilot af Mathias
Jeppe Andersen – Køkkenchef, Aarhus

Forespørgsler?

Mangler du rådgivning eller har du spørgsmål vedr. et fremtidigt arrangement, så udfyld formularen nedenfor, og vi vil vende retur til dig hurtigst muligt.

Support

Har i en henvendelse pludseligt opståede spørgsmål eller komplikationer i bestillingsprocessen, så tøv ikke med at kontakte os pr. telefon – så hjælper vi dig igennem, så godt vi kan.
Tlf. 69156982
  • Man-fredag: 09:00 – 20:00
  • Lørdag: 10:00 – 20:00
  • Søndag: 11:00 – 20:00
Alternativer

KöD Menu

Fra 300 DKK

Klar til servering

Til dig, der gerne vil have en bid af KöD-stemningen med hjem til dit eget spisebord. Vi har kreeret en klassisk KöD menu med kendte elementer fra menukortet i restauranten. Vi sørger for maden, men den gode betjening må du selv stå for.

Tapas menu

Fra 180 DKK

Klar til servering

Vi er vilde med tapas! De mange små lækre anretninger gør tapas til en hyggelig, fælles spiseoplevelse. I vores tapasmenu får dine gæster det fantastiske, klassiske oste- og pølsebord. Du kan selv være med til at præge menuen – vi har flere lækre hapsere, som du kan vælge til.

Vintermenu

Fra 200 DKK

Klar til servering

Kan bestilles t.o.m 31 marts

Til dig, der vil løfte vinterhumøret med en lækker vintermenu! Vælg selv om I kan spise 2 eller 3 retter. Menuen er sammensat af efterårs råvarer og den smager fantastisk. Perfekt til en blæsene efterårsdag, der har brug for et lille, velsmagende løft. Velbekomme!